1_Pandackk Merhaba güzel anneler 💜 gelin birlikte bekleyelim ne gibi belirtiler var bende kasık ağrısı tek var test yapan var mı aramızda ben daha yapmadım cesaret edemiyorum 😂sizlerde durum nasıl
Zehrus 1_Pandackk gebelik testi de kan testi de pozitif bat 20 haziran ama bu sabah adet olacak gibi Bi ağrıyla uyandım korkuyorum
0127ryhn 1_Pandackk sweetmom_ Qwert2211 OnlyBaby Ebruebos Ayselcnt Rasgele etiket yaptım bakarmisiniz kizlar bu testin markası nasıl iyi mi freely doğru sonuç veriyormu bilginiz varmi
1_Pandackk Zehrus yaa zatten gebelik başında adet olacakmış gibi his oluyor bende de aynı belirtiler var
Nazmiyenurrr Zehrus muhtemelen yerleşme ağrısıdır bende de ilk zamanlar çok şiddetli ağrı olmuştu kanaman yoksa problem yok
Dmt0 Benim de bat 23. Dün test negatifti, bugün de adet ağrıları başladı. Bende elendim sanırım. Çok fazla belirtim vardı, herşey psikolojik gibi
Zehrus 1_Pandackk geçen ay da Bi kimyasal gebelik yaşadım adete bir iki gün kaldı okadar stres oldum ki yine adet olucam diye doktora da gidemiyorum bayram
Ebruebos Benimde bat 27,28 🙃 pazar günü test yapmayı düşünüyorum. Geçen ay baya belirti vardı ama olmadı o yüzden belirti aramıyorum. Umarım güzel sonuçlar alırız. Bu ay doktorumun tavsiyesiyle ovülasyon döneminde jel kullandım bakalım etkisi olacak mı
SuEmbal 1_Pandackk Benimde24 Haziran ara ara kasık ağrısı bidegögüslerim baya dolgunlaştı geçen ay aşılama yaptım tutmadı bu ay ümidim yok