Son 20 35+4 te normal muayene olmaya gittim suyun fazla dedi doktorum kan ve idrar testi vermiştim açlık şekerim yüksek çıktı ve B12 im düşük çıktı ilaç verdi kullanıyorum şuan.
Nst ye girdim aynı gün sancılarım çıktı hemen alttan muayene ettiler çok rahat geçti kendimi hiç kasmadım açıklığım yoktu doktorum çok fazla beklemeyebilir erken doğabilir dedi sancın kanamam suyun gelirse hemen gel hastaneye dedi 37+1 olduk hala gelmedi beklemedeyiz bizde ☺️.