esdemiralay Nazlikaya19 Son 99 ❤️ Ama ben 40 hafta olmaz diye düşünüyorum 38 gibi doğar belki öyle hissediyorum öyle olursa daha az 🥰
MuhammedYusuf56 Nazlikaya19 uygulamaya göre şafak 19 37+2′yim şuanda Rabbim hepimize sağlıklı su gibi kolay doğumlar nasip etsin 🐣🫄