Elsa57- meyvelerin yanında yoğurt, süt, kefir gibi şeyler yemek gerekiyormuş kuzum. Bir de bir seferde yediğin meyve miktarının yumruğun kadar olması lazımmış. Yemeklerde de basit karbonhidratlar yerine bulgur, nohut vs gibi daha sağlıklı karbonhidratlar yememiz ve ekmeği yalnızca kahvaltıda tüketmemiz öneriliyor. Ben yüksek kiloyla hamile kalmıştım, +3 kilo aldım sadece ama ona rağmen maalesef gebelik şekerim çıkınca doktorum bunları tavsiye etmişti ve bence kesinlikle kilo konusunda çok işime yaradı.