atg-1202 🤲🤲😕😕Allahım uzak etsin inşallah öylesini çok şükür bende doğurdum (sezeryan) şuan iyim herkes çok çok iyi idi hele anestezi uzmanı mükemmel di doktorlar hemşireler mükemmel di. Hastanenin hijyen eksiği var biraz eski ve çamaşır suyu nedir bilinmiyor vallahi bilseydim ben evden getirirdim 😄😄