Veybil evet maalesef yaşadım ebelerin azizliğine uğradım çatı muanesin de canımı yaktıkların yetmedi bide kötü tavırları çatı muanesi den de suyumu patlamalarıyla beraber bebeğimin mukanyumu yapmıştı yeme ihtimali var diye acilen sezeryan kararı verdiler normal sancılarımı çektiğim halde