Sizinle aynıyız 20. De benim de çatı muayenesi var
Çevremde suyun gelene kadar gitme diyorlar
Devlet hastanesine gittiğim de geçen hafta Nst koydu kanaman veya suyun gelirse acile gel dedi
Yoksa 2 hafta sonra nst gel diye çağırdı
Devlette ki doktor da normal takip ediyor çatı muayenesi ne demedi
- Haftam da çağırdı yani
Özel ise bu hafta çağırdı çok kararsız kaldım 🫣
Zaman da azaldı bilemiyorum