20 sinde kontrol var çatı muayenesi olacağım eğer uygun değilse çatım normal doğuma sezeryan günü verir 24üne diye düşünüyorum çünkü 22 23 hafta sonu 🥰 ama çatı muayenesine normal doğum uygun görürse vay geldi Halime bekleyeceğiz kızın keyfini ne zaman gelmek isterse 😂