Minikdunyam Barbie doktorum tek sıkıntı normal yaparken zorlanırsın diyor onun dışında iri olsun memeyi iyi kavrar dedi
Barbie Minikdunyam banada oyle soyledı sezeryandan korkuyorum ama wu an 36 haftalık bası 38 haftalık bunun erken dogumla alakası varmı pekı acaba
Minikdunyam Barbie hiç bilmiyorum bugün bana çatı Mua. Yaptı ve Pazartesi tekrar çağırdı artık her an gelebilir hazırlıklı olalım dedi
Rbyglc Minikdunyam kaç haftalıksınız öyle dedi benim bebek iri oldugu halde bu hafta sonu 39 oluyorum çarşamba cagırıyor zaten cumartesi normal dogum günü gelir mi bilmiyorum ama çarşamba karar veririz herhalde ya sancı falan verir diye düşünüyorum
BaharErol Rbyglc bende kendimi hep 38 e hzırlamıştım ama ne gelen var ne giden paşa yerini çok sevdi, 38+2 tim Salı günü 3350 demişti doktorum ama iri felan demedi sadece göbekli dedi 😬 göbeği 39. Hafta ile uyumlu görünüyordu