Rbyglc Bir sıkıntı yoksa mutlaka 40 haftanızı doldurun normal olması için bu kadar zorlamayın derim😊 Karnınızda geçirdiği bir günün bile o kadar yararı var ki organ gelişimleri için. Benim bebeğimde 40 doldurdum 3900 sezeryanla doğum yaptım. Zaten kanala giremedi 38e kadar girmeyen bebek biraz imkansıza yakın kanala girmesi derdi doktorum öyle de oldu🥰