tatlibebegim_ Celebi1 inşallah bana 41e kadar beklersek iri bebek olur vs dediler 38+5de 3445 gr doğdu kafası falan büyük diyolardı
Zynp12 Celebi1 evet sezeryan olacağım 37. Haftada yüksek insülin kullandigim için daha fazla riske atmak istemedi Dr. Şu anda 2 hafta önden gidiyor
Celebi1 Zynp12 Zynp12 benimki de iki hafta önden gidiyor ama sezaryan olmamak için direniyorum üzüldüm şu an, hayırlısı olsun 🫶🏼
Gokce321 Af00 34+3 haftalık hamileyim 25 kilo aldım nasıl oldu bende anlamadım doğurduktan sonra inşallah gider hepsi ama bir 10 kilo gidiyor diyor herkes 🥹
Zynp12 Celebi1 sizin bebeğinizin sağlığı için hangisi iyiyse o.olaun bende normal istiyordum Dr daha fazla dozu yukseltemem dedi insülin dozunu acliklarim yüksek çıkarsa diye öyle karar aldık.🤲🏻
lena1234 26.hafta 7 kilo aldımmdjjd ben çok almışım sanırım ama erken ödemlendim. O yüzden şuan çoğu yiyecek yasak bana bundan sonra inşallah almam
Celebi1 Zynp12 evet evet haklısınız gerçekten benim öyle dememe bakmayın sadece çekincem var ama hayırlısı neyse o olsun