Zynp12 Af00 ben gebeliğimin başından beri diyetle devam ediyorum gebelik öncesi şekerim olduğu için. 10 kg aldım ayın 25 inde doğumum var.
Celebi1 Zynp12 gebelik şekeri ve kilodan dolayı doktor özellikle sezaryana yönlendirdi mi bilgi alabilir miyim bende sizin gibiyim belki daha fazlasıyım çünkü normal istiyorum
tatlibebegim_ Af00 hiç almadım 38+5de doğum yaptım 10 kg verdim doktor bile şok oldu halime üzüldü galiba vitamin falan yazdı😂😂
Zynp12 Celebi1 evet sezeryan olacağım 37. Haftada yüksek insülin kullandigim için daha fazla riske atmak istemedi Dr. Şu anda 2 hafta önden gidiyor