Anneoluyorumm00 Temmuz da doğum sezaryen olacağım daha günümüz beli değil 34+4 olduk iki gün sonra kontrolüm var sizce doktor gün verir mi .. sizi gün aldınız mı 🥰
Melosunannesii Anneoluyorumm00 35+0 ım gecen hafta aldık 37+0 da 1 temmuzda sezeryan olucam preaklempsi nedeniyle
Pinaargunes Anneoluyorumm00 bebek erken gelmek istemezse temmuz 11-12 gibi alicak sezaryana insallah korku panik hersey var zaman daraldi😂🙏😊😍
Anneoluyorumm00 Melosunannesii anladım canım sağlıkla al kucağına inşALLAH 🤲🥰 bakalım bizimde üç gün sonra kontrol 35 haftalık olacağız inşallah bizde tarih verir
Anneoluyorumm00 Melosunannesii anladım canım sağlıkla al kucağına inşALLAH 🤲🥰 bakalım bizimde üç gün sonra kontrol 35 haftalık olacağız inşallah bizde tarih verir
Anneoluyorumm00 Pinaargunes ilk bebek mi ? Kaç haftalıksın canım, benimde ikinci hamileliğim bende heyecanla bekliyorum dediğin gibi korku herşey var😂 sağlıkla alalım kucağımıza inşALLAH 🤲
Anneoluyorumm00 Lalemmm12 aynen ilk hamileliğimde de 36 haftada vermişti bunda nasıl olur merak ediyorum.
6hilal_akin1 37+1 im 7 temmuz doğum tarihi gözüküyoe ama bebiş ters olduğu için hâlâ gün alamadım umarım cuma günü alırım
Anneoluyorumm00 6hilal_akin1 anladım canım sağlıkla al kucağına inşALLAH az kalmış zamanın verir muhtemelen..
Pinaargunes Anneoluyorumm00 ilk canim benim 35+1 haftaligiz 😍 amiiin insallah valla hersey var karmakarisigim😂
Anneoluyorumm00 Momcrn benimde ikinci ilkinde 36 haftada gün vermişti bunda nasıl olur merak ediyorum