Bbetll Aşılama için olan tedavide fazla sayıda büyüdü yumurtanız catlayamamis anladım bir de onu iyi ayarlaması lazım doktorun ilaç dozunu zaten pkoysaniz yumurta rezerviniz de fazladır amh a baktılar mi sizde peki .Hayır ben de temmuzda aşılamaya başlayacağım geçen ay kist ten dolayı.baslayamadim temmuzda aşılamaya başlayacağım