Rumuzsuz çok teşekkür ederim amin Allah razı olsun darısı başınıza olsun inşallah 🥹❤️ ben 27 yaşındayım sebepsiz infertilite tanısı konuşdu bize 2 yıldır uğraşıyoruz doğal yolla olsun diye ama maalesef gebelik oluşmadı hiç. Bizde artık daha fazla beklemeyelim diye tüp bebeğe başlamaya karar verdik. İyiki bu tedaviye başlamışız tek pişmanlığım keşke daha önce başlasaymışız ama tabiki her şey nasip. Nasipten öte yol yok. Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin 👼🏻