babyiscoming_ Kızlar 5.gün embriyosu 6. Gün erken gebelik testinde negatif 😒 erken mi yapmışım yoksa olsaydı çıkar mıydı?
Sedef21 babyiscoming_ benim 7. Günün akşamında çok silik bir şekilde çıkmıştı bence doktorunuzu dinleyip 10. Günü bekleyin her negatifi gördükçe moraliniz bozuluyor stres oluyoruzsunuz net sonuncu doktoru dediği tarih verir
Yaprakdokumuseverr babyiscoming_ Benim normal kaset testte çıkmıştı aynı gün kan 53 çıkmıştı ama kişiden kişiye değişiyo olabilir
mrp2023 babyiscoming_ moralini bozup stres yapma canım direkt kan verirsin 21 inde idrar testleri bazen yanıltıyor
Sedef21 babyiscoming_ siz moral bozmayın 3 gün var henüz ama bu 3 gün içinde yapmayın hiç 10. Gün size güzel bir süpriz olsun pozitif sonuç ❤️
tombala13 babyiscoming_ kalbinizi ferah tutun. Ben 12. Gün kan verdiğimde bile değerim çok düşük çıkmıştı. Dedim kesin yutmadı. Sonra yükseldi çok şükür şimdi 2,5 yaşında. İnşallah hemen yükselir değeriniz
Ysmnpmk babyiscoming_ bence var canım ama daha çok çok yeni beta yükseldiği için aşırı silik görünüyor
Selo25 babyiscoming_ kuzum silik var gibi daha çok erken inş boşa umutlandırmıyoruzdur ama bana da var gibi geldi. Yarın tekrar dene istersen