Beni hamileliğimin en başında uyarmıştı doktorum çiğ ete temas etmemek gerektiğini ve çiğ ya da az pişmiş et tüketmemek gerektiğini söylemişti bakteri üretiyor riskli durum diye biliyorum tabi ara sıra mecburen temas ettiğim de oldu hiçbir şey olmadı gerçi ama milyonda bir bile ihtimali olsa seni bulmayacağının garantisini veremez kimse o yüzden size kalmış bir şey bi dahakine daha dikkatli davranırsınız hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle