lilyum_ ahahah çözmüşsün işi sen öyle oluyor gerçekten ben baştan gecikmeyi beklicektim dayanamdım dün 3 gün kala yaptım 😅 şimdi beklicem diyorum bakalım ama güvenemiyorum yine de kendime netleşince yazarım inşallah buraya da çok teşekkür ederimm hepimizin inşallah 🌸