
Sabah ilk idrarla yaptım bu testi varla yok arası bir çizgi gördüm gibi geldi bana ama yanlışta olabilir 😅 o yüzden çok ciddiye almayacaktım ama öğlende lekelenmem olmuş çamaşırıma. Bat 19 haziran. Regl değil çok büyük ihtimal. Yerleşme kanaması olabilir mi? Daha önce hiç tecrübem yok lekelenme olunca ümitlendim ama ne düşünsem bilemiyorum. Nasıl oluyor bu yerleşme kanaması ??