Umuttayorulur ben 2 sene önce ilk çocuğumda tedaviyle hamile kalmıştım..o zaman iğne yoktu,sadece transfer sonrası bi iğne yapıyorlardı ..transfer öncesi de progestan değerim iyi çıktığı için iğne istemedim tedavide..ben hap kullanıyorum sadece..aşırı iğne fobim var zaten yani dedim bu beni daha çok strese sokacak dedim tamam dedi doktorum ..Allah’ın izniyle inşallah güzel sonuçlar alırız canım