Banada dua edin bende çok istiyorum ilki zoraki sezeryan bu hamileliğim de de doktor desteklemedi özel olmasına rağmen kaderinle oynama gibisinden moralimi bozdu ama söyle bisey var risk normal doğum da dA sezeryanda da var kısmet se olur Zaten tıp gelişti anlarlar zaten bebeğin riskte olup olmadığı ben kararlıyım Allah izin verirse deneyeceğim ilk sezeryan o kadar kötü değildi korkunc değildi ama yinede normal istiyorum ebe ile görüştüm 20 haftadan itibaren spor pilatese başlayacağım bi şansımı denemek istiyorum inş isteyen herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır