s_koc bizde yeni konuştuk doktorumla ilk oğlum 4,200 doğdu normalden sezeryene mecburen döndük ve doğduktan sonra parçalanırdın dedi doktorum iyiki böyle olmuş dedi. Şimdi kızıma hamileyim 35. Haftadayız onunda kilosu 4 ü bulur dedi yine açılmam vs kendiliğinden hızlı olursa deniycez yoksa risk almıycam ne gerek var diyorum bir yandan da alttada dikiş olmasına 😁