ysmnnnn bende dün gidip yaptırdım ben istanbuldan sivasa yerleşmiştim düm gittim hemen ilgilendiler birsürü seyler anlattılar biz size hatırlatıcaz dediler 16haftamda iğnem var ozaman cagırdı mutlaka yaptır senin aşıların bebegının aşıları hep saglık ocagında olcak