ysmnnnn rica ederim bende özele gidiyorum en başından beri ve doktorum başlatmıştı dosyayı sağlık ocağına gittiğimde hemşirelerde şok olmuştu özelde yapmıyolardı aslında diye bende sadece aşılarımı oldum 2 doz ve haftaya ebeler doğum için önemli bilgiler vericekmiş mutlaka gelmelisin dediler ilgililerde yani ☺