Esum48 Yün kullanamam da agustosta dogum yapacagim bi de muglada olcagim icin bunaltir da diger korseleri degerlendirebilirim tesekkür ederim🌸
Sadeceanne2 Esum48 Rica ederim sarınca kat kar sarman gerekiyor. Korse yi çırtından açıp yapıştırınca daha kolay oluyor daraldıgında hemen çıkarta biliyorsun eziyet olmuyor
Esum48 AybukeEfsun ![] https://www.owliturkiye.com/owli-dogum-sonrasi-korse-ten?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIyMC385TghgMVJYKDBx12YzXsEAAYASABEgIiN_D_BwE
AybukeEfsun Esum48 evet canım ebebek te indirim var magazada yoksa n11 yada trendyoldan ebebek seçerek daha uyguna bulabilirsin.
Kontes001 Ben hastaneden gelince atkı ile sarmıştım hem hava soğuktu iyiydi. Aşırı bir sarkmam olmadı toparlandı.
Serife3304 Esum48 sezeryanla doğum yaptım doktorum çarşaf gibi bişeyle sar dedi sarmak daha iyi oluyor dikişlere baskı azaldığı için ağrıları da hafifletiyor. Bir hafta geçince de korse takabilirsin demişti korseye geçmiştim