Sezeryan dogum yaptim. Lohusa korsesi owli marka bel ölçüne göre bedenini aliyorsun zaten aşırı sıkı yapmadım şimdilik 6. Gün bugün basladim takmaya korseyi. Daha erken takanlarda var elbette ama ben biraz beklemenin daha doğru olacağını düşünüyorum. Sadece şunu belirtebilirim takınca daha rahat ettim sarsılma az olunca dikişler rahat ediyormuş.