Aleyna_01 kesinlikle şikayet edin, biz bi defa mecburi devlete gittik, insan yerine koymayıp azarlamaya kalktılar eşimde bende yıktık orayı, sonradan düzgün davrandılar, böyle insanlara anladigi dilden konusacaksin. Hemşire isimleri ile birlikte cimere şikayet edin