Humeyra1 Zeynepp17 kişiden kişiye değişiyor baksaniza.. bı arkadaşın doğuma yakınken bile zar zor çıkmış göbeği çok şaşırmıştım görünce hiç yok gibiydi.. böyle giderse benimde epey çıkacak gibi hissediyorum.. boyum da çok yok kocaman oluyorum 🤭
FatmaB_ Humeyra1 ben 8 haftalığım karnım hemen çıktı görsen 3 aylık gaz da değil olsa inmesi lazım😂 sata göre 11 olmam lazım ona bağlıyorum artık 😂
RavenV Cimenn1223 22 hafta benim bile sırt üstü yatınca nerdeyse düz. Bence herkesinki farklı ilerliyor.
Cimenn1223 RavenV bebekle çıkan bir göbek düz olmaz canm 30 lu haftalarina girince de dene o zaman da karının düm düz olmasi lazm doktoruna da söylersen söyler aynisini söylicektir😊
RavenV Cimenn1223 Ebeyim. Kişinin vücuduna göre göbek şekli çok ama çok değişir. Doğuma gelip göbeği asla 38-40 hafta gibi olmayan çok gebe gördü bu gözler. Genelleme yapmak doğru değil. Kişinin iç karnı ve organları nasıl bilemezsiniz. Neden direttiğinizi anlamadım ?
Cimenn1223 RavenV iç karnın genişliğinden ev göbek çok çıkmaz iç karın darlığı daha çok çıkar organlarla bunu nasl bağdaştırdığınızı anlayamadim ebe hanim
RavenV Cimenn1223 Bence siz önce okuduğunuzu anlayın sonra yorum yapın. Size bir şey anlatmaya çalışıp kendimi yoramicam.
Mhtpdrmz06 Humeyra1 kesinlikle öyle 🤣 teşekkür ederim inşallah iki sene sonra tekrarbu kiloma dönerim 😀 hamileliği de diyetisyenle geçireni çok duydum doğuma kadar o sayede az kilo alıyolar
Humeyra1 Mhtpdrmz06 evet inşallah listeye uymak nasip olur da çok almam başından beri gidiyorum ama bakalım ☺️
Beyzaa22 Merhaba ben de 11. Haftaya gireceğim ve bende sanki göbeğim biraz çıktı gibi hissediyorum ilk gebeliğim olduğu için pek anlamıyorum
Crnsln Humeyra1 benim 20 haftalıkken falan çıkmıştı herkesin vücudu farklıdır canım ama rahmin genişliyor bebeğe hazırlık ondan dolayı çıkmış olabilir yoksa o şuan mercimek kadar 😁
ilaydaaky Benim ilk gebeliğim, 10+5’teyim bugün bayram ziyaretlerinde herkes göbeğime çok şaşırdı top gibi ve şiş. İkiz mi diye sordular hatta, herkesinki farklı zamanlarda çıkabiliyor.
58Vildan Bende 10+2 deyim 3. Gebeliğim 4-5 gündür şiştiğini farkediyorum karnımın daha erken biliyorum ama bu haftalarda gaz sıkışması çok oluyor muhtemelen ondandır diye düşünüyorum. İç karın darsa daha erken belirginleşiyor zaten
Humeyra1 58Vildan yani çok zayıf olduğum söylenemez ama aşırı bı kilom da yoktu.. herhalde mevcutun arkasına gelince öyle oldu 🤭
Zynp12 Humeyra1 her bünye farklı olduğu gibi her gebelikte farklıdır. Kiminde erken çıkıyor kiminde geç benim 5. Ayda belli olmaya başladı kuzenim 2. Ayda belli oldu mesela farklı.