Merhaba hanımlar, sanki 1 haftadır fln göbeğim çıkmaya başladı. Bugun tam 10 haftalık oldu ve alt göbek fln değil yukarı doğru hafif çıktı gibi.. normal mi acaba erken gibi geldi bana sanki ama? İlk hamileliğimde 3. Ayda flndi herhalde şimdi bilemedim 🥴☺️