Sultan_m devlete gidiyorum . 14+4 de söyledi doktorum ve değişmedi . Ama doktorum çok ilgili görmek içinde uğraştı . Aynı hastane de başka doktorlar da var fakat cinsiyet söylemiyorlar . Yani devlet hastanesi ile alakalı değil de doktor ile alakalı bir durum aslında .