25 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep devlete gittim, bir kere özele gittim oda Ramazan Bayramından önce idi kendini göstermedi ozmn, neredeyse 6 aylık hamileyim bugün özele gittim yine kız olduğunu öğrendim. Oğluma hamileyken 12 haftalık ken öğrenmiştim ayni doktora gittim emin oldum, hepde rüyalarımda kız görüyordum Doktorlar bana kız diyorlardi . İsmi de eşimin abisi derya koymami istiyor sizce guzelmi