Çocuğun kulağına ne okunuyorsa o isimlerin iki isimliyse iki tekse tek seslenirken telaffuz edilmesi gerekirmiş, sırf bu yüzden tek isim tercih ettim. Bi de bunu gizlerseniz ekstra sıkıntı. İlerde güzel dua alacak olsa yerine ulaşmaz bence büyük kötülük etmiş olursunuz. Bunun yerine kimsenin bilmediği göbek adı koyun önlemiş olursunuz.