Bebekayik çok kişiden duydum aynı şeyi genelde yapılıyor, çevremde yapan çok. Dinen nedir durum, doğruluk payı var mı bilmiyorum ama gelenek olmuş herhalde. İçi öyle rahat edecekse yapsın bence ya, kendi adıma ben saçma buluyorum, hurafe gibi sanki ama eşim istese içi rahat etsin diye tamam derim yani.