SelenGktaSevin Gamzeclskan evet canım az kaldı rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏
SelenGktaSevin Kızlar hangi hastaneye ve doktora gidiyorsunuz ? Ben yüzyıl Hastanesi Koray beye gidiyorum çokta memnunum doktorumdan 🙏👍🏻
Zeynepkycan Sema41 memnunmusunuz doktorunuzdan bende o hastaneye başlamak istiyorum doktor konusunda çok tedirginim