surmene-1967 benim boyum bölgem aşırı aşırı terliyor diğer yerleri geçtim artık pişik gibi kızarıyor sonra kararıyor yara oluyor bildiğin sonra geçiyor başa sarıyoruz sürekli sinirlerim alt üst oluyor doktor dedi hormonel ilk gebeliğimde başladı geçen yaz hamile değildim yine oldu hormonlarım bozuldu resmen doktor boynundaki ter bezleri daha çok çalışıyor dedi hiç bi şey yapmadan bunu söyledi bilemiyorum iki krem verdi bi işe yaramıyor benimde aklıma pudra geldi bende mi kullansam bilemedim verdiği krem de şu bazlı solüsyon sürdükçe daha fazla terletiyor