Mer3459 Aerithma onunla alakalı olabilir dedi evet sağlıkla alalım inşallah bakalım benim oğlusum ne zaman gelecek
Zeynooooooo Mer3459 3sm aciklikla 9gun gezdim haftamda iyiydi 40+5olduk hala artmadi en son doktor suyumu patlatib oyle dogumu baslatdi allah yardimciniz olsun insallah zamaninda sag salim bebeyinize kovusursunuz
Mer3459 Zeynooooooo ya bu yorumun bana çok iyi gelsi ama karnım çok ağrıyor belim korkuyorum 1 hafta daha dursa yetiyor bana sağlıkla gelsinler inşallah benimde ole olur
Zeynooooooo Mer3459 ben duydum ve kendimde de oyle oldu 3cu çocuk ilk çocugun dogumu gibi daha gec oluyor bende de ayni oldu
Mer3459 Zeynooooooo banada 2 gümde olabilir 2 haftada dedi kanala yerleşmemiş pozisyon doğum pozisyonu ama kanalda değil 2 3 cm açıklık var dedi aşırı stres yatım şimdi tatil yerine geldik konsantre olamıyorum ya gelirse ya olursa. Ne yaprım diye 🥺🥺
Zeynooooooo Mer3459 her sey iyi olucak insallah normal dogumda yapacaksiniz sadece stres yapmayin insallah bir avazda kurtulub bebeyini sag salim kucagina alirsin