Mer3459 🥺🥺🥺muaneye gittim geceden beri ağrım var 3 cm açılma var dedi baya erken üzgünüm tatil yeri de ayırmıştım kızım için 2 gümde de gelebilir 1 haftadan sa dedi başına gelen oldu mu
Eylul-42 Mer3459 tatili iptal et canım sen bende 35+4 üm bi yere kımıldadıgım yok oturduğum yerden kalkamıyorum
Tuba-M55 Mer3459 yaa birazcık erken ama korkma gelmek istiyosa vardır bi sebebi 🥰 hayırlısı ile gelsin inşallah🙏 stres yapma herşey olacağına varır hepimiz bu anı bekliyoruz neticede
iremd-1798 Mer3459 hiç stres yapmayın kendinizi ve bebeğinizi üzmeyin. Benim ilk kızım 35+5 de doğdu gelişimi 1 hafta geriden geliyordu üstelik. 2200 doğdu ve sağlıkla kucağıma aldım şuan 6 yaşında boyu kilosu yerinde 🥰 şimdi ki kızıma da 36+2 deyim. Hiç sıkmayın canınızı ❤️
Mer3459 Eylul-42 mecbur edeceğiz kızım çok üzüldü ona üzülüyorum ama gidemem bu şekilde yoksa hiç halim yok
Aerithma Mer3459 evet bende girdim önce sancı var dediler hastaneye yattım ama açılma ilerlemedi sancım da artmadı o yüzden çıktım hastaneden evdeyim şimdi.
Mer3459 Aerithma tatil planı yapmıştım yer ayırtmıştım hepsi yalan oldu zatwn gözüm almıyor ama çocuklarım çok istiyordu onlar için çok üzgünüm 🥺sizin ilk mi çocuk
Zeynooooooo Mer3459 ben duydum ve kendimde de oyle oldu 3cu çocuk ilk çocugun dogumu gibi daha gec oluyor bende de ayni oldu
tatlibebegim_ Mer3459 38+5de 3 cm ile 11 saatte kendi sancımla doğum yaptım doğuma girerken 10 cm olmuştu
Mer3459 Aerithma onunla alakalı olabilir dedi evet sağlıkla alalım inşallah bakalım benim oğlusum ne zaman gelecek