Ben:( hamilelikte önce ilaçları bıraktım 5.ayi yarıladım yavaş yavaş zorlanmalar başladı.. sürekli panik haldeyim doktor her şey yolunda demesine rağmen her gün bi sorun oluşturuyorum kendime.. zaten hep paniktim bir kızım vardı şimdi 2 çocuk düşünür oldum