Belki minik bir tavsiye olarak alın lütfen; ben gece uyanıp eşim nefes alıyor mu modunda kötüydüm hamile olduğumu öğrenince sadece kendime şunu söyledim evham yapsamda kötü düşünsemde olacağı değiştiremeyeceğim o yüzden ne kendimi ne bebeğimi strese sokmaya değmez olacağı varsa olur ben elimden geleni yapıp tevekkül edeceğim… şu an tam bu moddayım bebeğim benimle güvende dünyada ona sunacağım en güvenli yerde bebeğim için kendime iyi bakmalıyım…