Ben de aşırı korkuyordum iğneden ancak gebeliğimin 11.haftasında yürüyememe,bacakta morarma, şiddetli ağrı gibi sikayetlerle bacakta damar tıkanıklığından şüphelendiler ve öyle de çıktı. İnanın canım öyle yanıyordu ki normalde acile gider olurum diyeceğim igneyi ağrıdan gidemeyip bir cesaret kendim yaptım çaresizlikten. Kol bende cok acı yapti göbek daha az. Gebelik boyunca kullanacağım ve doğumdan bir süre sonra da devam edeceğim. İnanın alışılıyor. Youtubede videolari var izleyin. İgnenin havası oluyor ucunda biraz. Onu almaya çalışın vurmadan once yoksa daha cok morarma yapabiliyor. Vurduktan sonra 5-10 dakika uzanıp dinleniyorum hareket etmiyorum, igne yaptığım yere igneyi cektikten sonra pamukla hemen bastırıyorum. Öncesinde de kolonya ile siliyorum. Allah yardımcımız olsun zorlanıyorum elbet ama Allah dermansız dert vermesin 🤲🏻😔