Evet ben kullanıyorum size önerim yapacağınız bölgeye 5 dakika buz tutun buz hissizleştiriyor bölgeyi ondan sonra iğnenin havasını alıp 90 derece dik açıyla deriyi baş parmak ve işaret parmağıyla sıkıştırıp kolanyalı pamukla sildikten sonra iğneyi orta hızla batırıp ilacı yavaş yavaş verin ilacı verdikten sonra 3-5 saniye bekleyip iğneyi öyle çıkartalım pamukla ovalamadan 5 dakika baskı uygulayın