Hulo2105 Hayırlı bayramlar 🩷 Benimde sezeryan olucak plesenta prevayim plesantam rahmime yakın çıkmıyor hiç hir türlü yukarı 16 agustos diye konuştuk doktorumla 38. haftada alicak direk 🍓 Bizimde herseyimiz tam ama bayramdan sonra yıkayıp utulucez daha sonra temmuz sonu temizlikçi abla gelicek insallah bı aksilik olmazsa