31+1 kızlar artık çok yoruluyorum bende yatarken bile yoruluyorum yani , sıcaklar zaten ayrı dert evden çıkmıyorum ama 30.jaftamda herşey bitmisti , utuledim yıkadım hastane.cantam hazır nolur nolmaz sıcak havalar diye ve çevremde 32/35 arası çok doğum yapan duydum riske atmadım o yüzden . Bugünde park yatağın nevresim takımlarını yıkadım utuleyip kaldircam en azından hazır olsn diye öyle yanisii iyi bayramlar ♥️♥️