Kutsal_koc Kbrcan0033 maşallah ne güzel öyle olanlara. Yok benim çok zor geçti bu ağrılar acılar insanı da ruhsal olarak kötü etkiliyor bebeğe bile bakamıyorum edemiyorsun kötü oluyorsun
_almirasmom Kbrcan0033 bırden gecıyor zaten merak etme zor ama yapcak bısı yok ben gene 1.5 sene arayla 2. Sezeryan ımı olcam cok korkuyorum gecen sene bır de sımdı olcak🥹