Arkadaşlar 2 gün olcak sezeryan olalı yürüyüş de yapıyorum gazımda çıktı ama bu türlü ağrılarım dinmedi sanki her geçen zaman daha çok ağrı çekiyorum bu durumu benm gibi yaşayan var mı tahmini ne zaman duzelirim bebeğimle ilgilenemiyorum çok üzülüyorum