Baharyesilfidan56 Merhaba, 11.haftada aniden gündüz evde benimde kırmızı yoğun bi kanamam olmuştu, eşimi çağırdım acile gittik o an benim doktorumun mesaisi bitmişti çünkü. Acilde alttan muayene ile baktılar bebek iyi ama rahimde 2 tane kanama alanı var bu risk dediler. İğne progestan ve ıstırahat önerdi. Ertesi gün kendi doktoruma gittim ama kanama durmuştu, kendi doktorumda aynı şeyi söyledi, ilişkiyi yasakladı birde, yaklaşık 2 hafta kahverengi leke devam etti, toplamda 1 ay kadar yattım evde. Şimdi 40+2 olduk doğumu bekliyoruz 😍 Sıkmayın canınızı olabiliyor böyle durumlar ama geçiyo inanın 🙏🏻