Baharyesilfidan56 benim 11 hafta bir başladı kanamam okadar yoğunduki pıhtı parça düştü ama bebek gayet sağlıklı dedi tam aynı kanama olmasada suyum gelir gibi wc ye koşup kanamam başlıyor du tam 4 defa yaşadım 20 hafta itibari ile kesildi ara ara kesildi kahveye döndü derken en başa döndüm ama şükür 3 haftadır lekelenmem yok detaylı ultrason da belli oldu plesantadan bir parça rahim duvarına yakınmış 24 haftadayım doğuma kadar yürüyüş ev işi yasak kanamam olduğu süreçtede hep 3 lt su ve yatak ıstırahati yaptım ayağa kalktıkça kanaman artar dedi sadece wc ye kalkıyor dum inan ki kanamaların hepsi düşükle sonuçlanmıyor