Booksandcats 21-25 arası döndü ama nezaman bilmiyorum hep baş asagiydik , bende tedirgin olmuştum çünkü hiç dönmedi ondan sonra sürekli sırtı ayağı aynı yerde kafa aşağıda her kontrolde, Dr a sorduğumda güldü erken pozisyon almış olabilir ama rahim ağzı uzunlugun iyi, kafa kanala girmemiski dedi erken olsun. 36 daki kontrolde ama dedi kafa kanala girmeye başlamış , 37 de kontrol oldum bu hafta 39 u beklermi sanki bekler beklemezsede 38-39 arası doğar dedi , ki sezeryanla olacak