cLearQueen bebeğe zarar verir mi korkuları bende de hep oluyor o suan bizim İcin cok normal bence ama doktorun neden o kadr stres yaptırıyor ki sana anlamadım valla ben bazen stresli gidiyorum ya diyorm bu hafta bıkac kez yükseldi cok korktm falan. Doktorum işte dahiliyeci sakinleştiriyor sağolsun hatta insülin verirken dedi ki hic merak etme hic bir zararı yok insülinin, bebeğe ama şekerin var ve streste yapıyosun hic stres yapma vurul insülini ne sen geril ne bebek strese girsin demişti. Sen insülin vurulmuyorsun anladığım kadarıyla değil mi?