amayinedeiyiilerledim yeni doğan için geçerli değil annemle kaynanam beni uyandırmadı gece hastanede saati saatine emzirdim gece kaldırmadılar kendim bi uyandım saati geçmiş verin diyorum e uyuyor yav uyandırın yok bebek uyurken büyür diyorlar valla en son bi kızdım getirdiler ama geç emzirdim sonra sarılık oldu zaten anne sütü beslemiyor doyurucu olmuyor bazen o yüzden de oluyor yeni doğan 2 saate bi emzirilmeli açlık hissiyatları olmadığı için kan şekerleri düşüyor sarılığa yol açıyor şimdi açlık hissiyatı oluştuktan sonra zaten istediği kadar uyusun kızım 13 aylık istediği kadar uyusun acıkınca susayınca kalkar zaten ama yenidoğan öyle değil